ניתוחי שאיבת שומן בירושלים

היכרות עם השלבים השונים של שאיבת שומן יכולה לעזור לבחור את הקליניקה המתאימה לניתוח. בנוסף, חשוב להתאים את הניתוח למקום בגוף שממנו רוצים לשאוב שומן ולכן כדאי להתייעץ עם רופאים מומחים

טכניקות שונות מאפשרות כיום לשאוב שומן כמעט מכל אזור בגוף. בשביל להשיג תוצאות מעולות, משתמשים במכשור מתקדם ומשלבים מיומנות של כירורג בשלבים השונים של התהליך. עם זאת, כמובן שצריך להתאים את הטכניקה ואת הכלי לאזור בגוף – כי יש אזורים רגישים יותר שבהם השומן מתפזר אחרת.

ניתוח שאיבת שומן רלוונטי בעקבות שינויים הורמונליים, עקב עליות וירידות במשקל ובגלל התרופפות שרירים ורקמות חיבור או שינויים בפיזור טבעי של השומן בגוף. תהליכים אלו עלולים לגרום להופעת שומן שלא יורד גם אחרי פעילות גופנית, דיאטה או שינוי תזונתי. למעשה, תא שומן יכול אמנם להתכווץ אבל הוא לעולם לא נספג בגוף ונעלם מעצמו.

 

מתי כדאי ולא כדאי לבצע את הניתוח?

ניתוח שאיבת שומן מתאים לגברים ונשים בעלי משקל גוף תקין עם סטייה של עד 10% מקסימום מהמומלץ. הוא יכול לסייע כאשר קיימים מצבורי שומן לא רצויים באזורים כגון מותניים, בטן תחתונה, שוק, קרסול, ירכיים, סנטר ועוד. במידה ומדובר במטופלים עם עור אלסטי ומתוח, התוצאות יהיו טובות יותר לעומת גברים או נשים עם עור פחות גמיש – כמו למשל אחרי גיל 60.

כאן המקום לציין שהניתוח אינו מיועד לאנשים שסובלים ממשקל גבוה. מטרתו היא לפסל ולעצב את הגוף במקומות שבהם פעילות גופנית או תפריט קולינרי לא משיגים תוצאות, לכן כדאי גם להכיר את ההבדלים בין האזורים השונים.

 

מה ההבדל בין ניתוחי שאיבת שומן?

שאיבת שומן בטני נחשבת לאחת הפעולות הכירורגיות הנפוצות בישראל. כאן המטרה היא להתמודד עם שומן עיקש באזור הבטן התחתונה או העליונה, בעיקר אחרי תקופה שבה לא נרשמת תגובה רצויה לפעילות גופנית וניסיון להוריד במשקל. 

לשם השוואה, שאיבת שומן בסנטר מתאימה למקרים של סנטר כפול ולמצבים בהם גבשושית שומן קטנה יוצרת מראה נפוח. במקרים כאלה מבצעים את השאיבה בהרדמה מקומית בלבד, אלא אם קיימות מגבלות רפואיות מיוחדות, והתוצאה היא קו לסת מהודק ומרשים לגברים ונשים בטווח רחב מאוד של גילאים.

עוד אופציה היא לתאם ניתוח שאיבת שומן לאזור הזרועות, המותניים או הירכיים. ההבדל הוא שבאזור הזרועות שואבים כמות שומן קטנה, בעוד שאיבת שומן בירכיים נעשית כאשר הכמות בינונית ומנסים להשיג מראה מתוח ומהודק. באזור המותניים, הניתוח פופולארי אצל גברים ונשים כדי לשפר את תחושת הביטחון העצמי ולפסל את הגוף למראה הרצוי. בנוסף, אפשר לשאוב שומן מהגב ומהרגליים. 

 

מנתחים לשאיבת שומן – 2 בחדר 1

עדיף לתאם ניתוח שאיבת שומן אצל שני מנתחים כירורגיים שעובדים בשיתוף פעולה. באופן הזה מנתחים לשאיבת שומן יכולים לשפר משמעותית את התוצאות וכמובן למנוע  תופעות לוואי לא רצויות. הפרקטיקה הזו של שני מנתחים בחדר אחד רלוונטית גם עבור שאיבת שומן בירושלים ויש עליה המלצות מכל רחבי הארץ.

לא כדאי להקל ראש בחוות דעת של גברים או נשים שכבר עברו ניתוח שאיבת שומן והיו מרוצים ממנו. בעזרת מידע קיים על שאיבת שומן המלצות יכולות לספק פרספקטיבה רחבה, לסייע לנו ללמוד מתוך הניסיון של אנשים אחרים ואף לחסוך את המאמץ המושקע בבחירת הקליניקה. אז אם מקבלים המלצות על שני מנתחים בחדר אחד, הצעד הבא הוא רק לתאם פגישת היכרות ולהגיע פיזית על מנת לשמוע מקרוב על התהליך והיתרונות שלו.