בלוג

ניתוחי מתיחת פנים לגבר

מתיחת פנים מתאימה לגברים שסובלים מקמטים סביב אזור הפה, בלחיים, בין הגבות, במצב ועוד. בנוסף, היא עוזרת לשחזר את המראה הצעיר גם לאחר הופעת שקעים סביב הפה והסנטר וניתן לעבור אותה כדי להעלים משקעים עמוקים סביב העיניים. בכל אחד מהמקרים האלה, חשוב לבצע את התהליך במרפאה מקצועית כדי לשמור על המאפיינים המיוחדים של ניתוחי מתיחת פנים לגברים לעומת נשים

כל גבר רוצה לשמור על מראה צעיר ורענן. בגלל שהפנים הן כרטיס הביקור שלנו, כדאי למשל שהן יישארו מתוחות וחיוניות. הבעיה היא שסימני הזמן מתחילים לתת את אותותיהם בסביבות גיל 40, אז גם עולים לדיון היתרונות הרבים של ניתוח מתיחת פנים.

מתיחת פנים לגבר יכולה להתבצע בצורה פחות פולשנית עם חתכים זעירים וזמני החלמה קצרים. קודם כל, המטרה של ניתוח פנים מן הסוג הזה היא להשתמש בטכניקות חדשות כדי לטפל ברקמות הרכות ובעור במישורים שונים. עם זאת, אצל גברים שמים דגש על מראה אופייני שלא יהיה עדין מדי. בנוסף, אפשר לשלב בין מתיחת פנים וצוואר למראה טבעי שמחמיא לגברים בכל הגילאים.

 

מתי כדאי לעשות ניתוח פנים?

מתיחת פנים וצוואר או ניתוח מתיחת פנים מומלץ יכולים להתאים לגברים שסובלים מקמטים. הניתוח אידיאלי אחרי הופעת קמטים סביב הפה, בלחיים ובין הגבות. מעבר לכך, הוא רלוונטי כאשר מופיעים קמטים אופקיים ואלכסוניים במצח, סביב העיניים וסביב האף.

עוד הזדמנות טובה לשקול מתיחת פנים לגבר היא על רקע הופעת שקעים סביב הפה והאף. כאן מדובר בעיקר על הקמט שבין כנפי האף לזוויות הפה, או על שקעים סביב הפה והסנטר. בטכנולוגיות הקיימות כיום, ניתן לבצע בקלות ובמהירות ניתוחי פנים גם לגברים שסובלים מאיבוד נפח ונפילת כריות שומן בפנים או במקרים שבהם מאבדים נפח שומן ברקות.

באופן כללי, ניתוחי מתיחת פנים לגבר זוכים להצלחה כי הם מתאימים גם לאנשים שחוו ירידה באיכות העור והצבע שלו. אם העור מתחיל להיות חיוור וצהוב, ניתוח מתיחת פנים יחזיר לו את המראה הצעיר והרענן תוך כדי העלמת פגמי שמש ופיגמנטציה או לחילופין כתמי בהירות.

 

בדיקות, מטרות והנחיות לפני הניתוח

ניתוח מתיחת פנים לגבר מתבצע אחרי סדרת בדיקות שכוללת ספירת דם, תפקודי קרישה, אק"ג, צילום חזה ועוד. בנוסף, יש צורך בבדיקת רופא עיניים בכל ניתוח שמתבצעת בו גם הרמת עפעפיים וכדאי להתייעץ עם הרופא המנתח לגבי תפקודי בלוטת התריס אם קיים רקע של קושי בתפקוד בלוטת התריס.

לאחר הבדיקות המקיפות וההחלטה על אופי הניתוח ומטרותיו, מקבלים הנחיות ברורות לגבי תרופות שמהן צריך להימנע. מלבד תרופות מסוימות שמפסיקים ליטול אותן כ-10 ימים לפני הניתוח, כדאי גם להימנע מחשיפה ישירה לשמש כ-6 שבועות לפני הניתוח ומומלץ להתגלח 3 ימים טרם הניתוח.

 

כך בוחרים איפה לעבור את הניתוח

ניתוח מתיחת פנים לגבר מתבצע ברוב המקרים בהרדמה מלאה. במקביל, אפשר לשלב פרוצדורות נלוות ובהן הרמת עפעפיים וגבות, מתיחת צוואר, הזרקת שומן עצמוני לשיפור איכות העור וחידוש רקמת העור החיצונית. התנאי לביצוע כל התהליכים האלה בצורה מסודרת ומקיפה הוא לבחור נכון את המנתח הקוסמטי, שצריך לעבוד במרפאה מנוסה עם הציוד המתאים.

כיום למשל ברור שעדיף לעבור כל סוג של ניתוח מתיחת פנים במרפאה שבה נמצאים שני מנתחים פלסטיים בחדר אחד. זה לא רק תורם לתחושת הביטחון של המנותח, אלא גם אפשר למנתחים להתייעץ אחד עם השני במהלך הניתוח ולשפר את איכות הטיפול וכמובן התוצאות